Voor ZZP'ers

  • Maak een GRATIS basis account aan
  • Onbeperkt reageren op opdrachten
  • Altijd een opdracht bij jou in de buurt
  • Persoonlijk profiel hoog in Google
  • Goed vindbaar profiel database
  • Direct contact met opdrachtgevers

Voor opdrachtgevers

  • GRATIS onbeperkt opdrachten plaatsen
  • Netwerk van meer dan 35.000 ZZP'ers
  • Uw opdracht in mailing naar ZZP'ers
  • Dagelijks nieuw geregistreerde ZZP'ers
  • ZZP'ers benaderen in profiel database
  • Opdrachten goed vindbaar in Google
14 apr 2017

32 - 40 uur per week Medewerker servicedesk ICT #9462

Intermediair –  Den Haag, Zuid-Holland, Nederland

Functie omschrijving

Opdrachtgever: Overheid
Locatie: Den Haag
Type contract: Projectcontract/ZZP
Start datum: 1-5-2017
Eind datum: 1-11-2017
Verlenging: Ja
Aantal uur per week: 40
Opleidingsniveau: MBO
Reageren voor 19 april om 18.00u.

Medewerker servicedesk  ICT

Opdracht
Jij zet je eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, intiatiefrijk, flexibel en een echte teamplayer! De organisatie streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. De organisatie op zoek naar een on-site support /baliemedewerker in Den Haag. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op voornamelijk een Servicebalie. Daarbij gaat het om werkplekbeheer, maar in belangrijke mate ook om ondersteuning van mobiele apparaten. Je verwerkt meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Kortom, de on-site support /balie medewerker is een veelzijdige en betrokken werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt. Je bent een ambasadeur van de organisatie. Incidenteel kan je ook ambulant worden ingezet (in beginsel tot een straal van één uur vanuit Den Haag).

EISEN EN WENSEN

Eisen
– Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, waaronder ervaring met ICT servicebalies / 2 jaar
– Servicemanagement

Opleiding/certificaat: 

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting ICT
  • MCSA gecertificeerd

Competenties
– Klantgericht, initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, goede teamplayer maar vooral ook in staat zelfstandig te werken
– Analytisch vermogen en betrokken houding
– Goede communicatieve vaardigheden, denk aan het goed kunnen uitleggen en het omgaan met lastige klanten

Wensen
– Gedegen kennis van mobiele apparaten (smartphones, tablets) en beheer hiervan
– In het bezit van rijbewijs B

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Solliciteren

Ben je beschikbaar en voldoe je aan de eisen van deze opdracht. Reageer voor de uiterste reactiedatum. Opdracht voor ZZP en projectdetachering.

Vacature categorieen: ICT en Servicedesk Medewerker Contractvormen: 32 - 40 uur per week Salaries: €20.000 - €40.000, Uurtarief: €20 - €40, en Uurtarief: €40 - €60

Endless.

3481 total views, 3 today

Solliciteer op deze vacature


CAPTCHA Image

KROOTZ

ZZP Jobboard is vernieuwd. vanaf heden KROOTZ

ZZP Jobboard is overgegaan in KROOTZ. Een nieuwe naam en een verbeterd platform waarbij we jullie feedback als gebruiker hebben doorgevoerd. 
Ga naar KROOTZ.nl