Voor ZZP'ers

  • Maak een GRATIS basis account aan
  • Onbeperkt reageren op opdrachten
  • Altijd een opdracht bij jou in de buurt
  • Persoonlijk profiel hoog in Google
  • Goed vindbaar profiel database
  • Direct contact met opdrachtgevers

Voor opdrachtgevers

  • GRATIS onbeperkt opdrachten plaatsen
  • Netwerk van meer dan 35.000 ZZP'ers
  • Uw opdracht in mailing naar ZZP'ers
  • Dagelijks nieuw geregistreerde ZZP'ers
  • ZZP'ers benaderen in profiel database
  • Opdrachten goed vindbaar in Google
6 apr 2017

32 - 40 uur per week HR ondersteuner #9379

Intermediair –  Leidschendam, Zuid-Holland, Nederland

Functie omschrijving

Opdrachtgever: Overheid
Locatie: Leidschendam
Type contract: Projectcontract/ZZP
Start datum: 20-4-2017
Eind datum: 20-10-2017
Verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Opleidingsniveau: HBO
Reageren voor 11 april om 18.00u.

HR ondersteuner

Opdracht
Als HR ondersteuner ben je verantwoordelijk voor de uitvoering, organisatie en administratieve verwerking van diverse HR processen.

Je stelt je op als de rechterhand van de HR adviseurs en je zorgt dat de administratie op orde is. Dit doe je proactief en kritisch. Je bent in staat om effectief en efficiënt te werken zodat de klant tevreden is en het proces op orde. Je neemt deel aan het HR platform en je bent in staat het totaaloverzicht te houden. Het belangrijkste aan deze functie is dat je ondersteunend aan de HR adviseurs werkt. Je bent een Junior HR adviseur.

Jouw taken:

  • Je stelt diverse brieven & overeenkomsten op en verwerkt mutaties
  • Je ondersteunt het werving en selectieproces door o.a.  Vacatures in de systemen en op de wervingssite te zetten, maar ook kandidaten uit te nodigen
  • Je regelt formatiewijzigingen en hebt een rol bij het formatieoverzicht
  • Je beantwoordt diverse vragen van medewerkers
  • Je voert arbeidsvoorwaardengesprekken
  • Je houdt ons intranet up- to- date.
  • Je houdt de verzuimadministratie bij en regelt afspraken met bedrijfsarts en de eventuele WIA aanvragen bij UWV etc.

De functie-eisen

  • Je bent slimme aanpakker, enthousiasteling én pro-actieveling die zelfstandig aan de slag gaat en het leuk vinden om hele klussen van A tot Z te begeleiden, monitoren en realiseren.
  • Vereiste is een afgeronde HBO opleiding Personeel en Arbeid
  • Minimaal drie jaar ervaring op een HR afdeling bij een gemeente
  • Je bent bekend met de CAR/UWO en HR21
  • Je bent integer, nauwkeurig en communicatief vaardig.
  • Ervaring met en kennis van P-systemen is een vereiste (bij voorkeur PIMS/Youpp (van Centric))
  • Je hebt bij voorkeur ook kennis van andere systemen zoals het recruitmentsysteem van Connexys.
  • Je hebt analytische skills, ervaring met het opstellen van rapporten, je bent een fan van Excel.

Eisen
1.‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Minimaal afgeronde HBO-opleiding Personeel en Arbeid
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op een HR afdeling bij de gemeente
4. Aantoonbare kennis/werkervaring met CAR/UWO en HR21
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met PIMS/Youpp (van Centric) in de afgelopen 3 jaar
6. Aantoonbare kennis/werkervaring  met het recruitmentsysteem van Connexys

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Solliciteren

Ben je beschikbaar voor deze opdracht. Reageer dan snel voor de deadline. ZZP'ers en projectkandidaten kunnen reageren.

Vacature categorieen: HR medewerker en Human Resource (HRM) Contractvormen: 32 - 40 uur per week Salaries: €20.000 - €40.000 en Uurtarief: €20 - €40

Endless.

483 total views, 1 today

Solliciteer op deze vacature


CAPTCHA Image

KROOTZ

ZZP Jobboard is vernieuwd. vanaf heden KROOTZ

ZZP Jobboard is overgegaan in KROOTZ. Een nieuwe naam en een verbeterd platform waarbij we jullie feedback als gebruiker hebben doorgevoerd. 
Ga naar KROOTZ.nl