Teamleider Financiële Administratie / Projectleider SAP (tijdelijk) – regio Breda #KRTZ4337440

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 november 2023
Reageren tot 2 december 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 10 juni 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Teamleider Financiële Administratie / Projectleider SAP (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Breda / Hybride werken is mogelijk
Startdatum: 1 december 2023
Einddatum: 10 juni 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Nee (payroll)
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 3 december 2023 om 16:00 uur

“Een enthousiaste, resultaatgerichte en verbindende collega die zorgt dat onze implementatie volwaardig wordt afgerond”  

De opdracht  

Als projectleider en teamleider word je enerzijds verantwoordelijk voor de afronding van de implementatie van SAP en anderzijds ga je fungeren als tijdelijke teamleider van de financiële administratie. 

Afronding Implementatie van SAP

Op 1 januari 2023 is de organisatie live gegaan met de applicatie SAP voor wat betreft al haar financiële processen. De implementatie is echter nog niet afgerond. Zo zijn nog niet alle requirements uit het programma van eisen opgeleverd. Ook zijn nog niet alle onderdelen goed ingericht en getest.  

Het is jouw taak en verantwoordelijkheid sturing te geven aan de afronding van de implementatie en overdracht aan de beheerorganisatie. Dit alles conform de eisen, die we er als organisatie aan stellen. Hierbij staat ook adoptie binnen de organisatie centraal. 

Tijdelijke teamleider van de financiële administratie 

Tevens zien we dat op de financiële administratie en in de organisatie bij onze budgethouders, de processen nog niet verlopen zoals benodigd is in SAP. Hier ligt daarom ook een uitdaging. Je treedt op als tijdelijke teamleider van de financiële administratie, waarbij het vooral de bedoeling is de inhoud in te duiken dit samen met de collega’s.  Parallel hieraan ben je ook aanspreekpunt voor personele aangelegenheden. 

Voor de korte termijn moet de focus liggen op het opstellen van de jaarrekening. Jij zorgt ervoor dat dit proces bij de financiële administratie opgestart wordt en gaat lopen waardoor onze deadlines niet in gevaar komen.  

Jouw kracht  

Je bent iemand met een HBO + werk- en denkniveau. Je hebt ervaring met het leiden van projecten en het aansturen van mensen. Dit doe je vanuit een resultaat- en mensgerichte benadering.  Je bent een verbinder die makkelijk relaties legt en die snel kan schakelen op verschillende niveaus.  

Je hebt kennis van financiële processen en specifiek die van belang zijn voor de financiële administratie. Dit alles doe je vanuit een proactieve enthousiaste benadering waarbij het nemen van initiatief en het aandragen van verbeterkansen voor jou een vanzelfsprekendheid is.  

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

Je bent een accurate HR duizendpoot met een ‘hands-on-mentaliteit’ en een klantvriendelijke instelling.

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring met administratieve processen
  • Bij voorkeur heb je ervaring met het personeelsinformatiesysteem ADP Workforce
  • Je bent op de hoogte van de Cao gemeenten en HR wet- en regelgeving
  • Je bent een teamspeler, communicatief sterk en beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je brengt energie mee en hebt passie voor het HR vak, medewerkers en processen.
  • Ook vind je het leuk om op de hoogte te zijn en te blijven van de nieuwste trends en ontwikkelingen waar het gaat om slimme inrichting van (administratieve) HR processen.
  • Naast de dagelijkse werkzaamheden werk je projectmatig samen met collega’s (bijvoorbeeld bij het digitaliseren van HR-processen).
  • Je werkt samen met een HR-adviseur en geeft hier (administratieve) ondersteuning aan

De gesprekken vinden dan plaats in week 34.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 29 mrt 2024    Expertise: Consultant, Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 19 mrt 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 16 apr 2024    Expertise: Consultant, Projectmanagement ondersteuner, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), MarCom adviseur, Projectmedewerker

Onze partners