Juridisch Administratief medewerker (tijdelijk) #KRTZ3839134

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 februari 2023
Reageren tot 2 februari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Salaris €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Zakelijke dienstverlening, Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Juridisch Administratief Medewerker (minimaal voor 32 uur per week).

Als specialist ondersteuning / juridisch administratief medewerk(st)er binnen het team Project Support ben je verantwoordelijk voor het leveren van (administratieve) ondersteuning aan de adviseurs van Agreements die binnen de afdeling verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen van private rechten binnen een project. Je staat de adviseur bij op het gebied van het verkrijgen van toestemming voor het uitvoeren van onderzoeken, het vestigen van (zakelijk recht) overeenkomsten, het zorgen voor betalingen, het beantwoorden van eerstelijns vragen en het vastleggen van alle relevante informatie in ons juridisch beheerssysteem.

Wat ga je doen?

Je werkt samen met adviseurs van Agreements en je collega ondersteuners aan unieke en complexe vraagstukken. Naast het leveren van inhoudelijke expertise op het vakgebied van privaatrecht assisteer je de adviseurs en projectleiders van Agreements en het afdelingsmanagement in coördinerende taken ten aanzien van planning, budget en risicobewaking. Hiernaast denk je mee over het verder ontwikkelen en vormgeven van de diensten en de daarbij horende processen binnen de afdeling.

Hoe ga je dat doen?

  • Eerste aanspreekpunt bij inhoudelijke vragen over project of beleid. Samenwerken waarbij je borgt dat de werkzaamheden tijdig worden aangeleverd;
  • Controleren en bijwerken voortgangslijsten;
  • Zorgen voor de juiste voorbereiding voor het verzenden van overeenkomsten, brieven, mails en contracten;
  • Opstellen, bijhouden en aanvullen van dossiers in een CRM-systeem, het juridisch beheersysteem (JBS);
  • Zorgen voor het juiste materiaal in samenwerking met de GIS-afdeling;
  • Controleren en archiveren van binnengekomen betredingstoestemmingen, overeenkomsten en monitoring of de interne afhandeling van deze stukken goed is verlopen.
  • Bijhouden agenda en actielijst van jouw projecten t.b.v. het interne (project)team van Agreements en deadline bewaken van de acties van dit team.
  • Afstemmen met de aannemer rechtstreeks of via inzake praktische zaken over betreding, onderzoeken, zakelijk recht, werkzaamheden en schade.
  • Verbindende schakel tussen de adviseurs en projectleiders van Agreements, etc. en verschillende afdelingen als het gaat om planningswijzigingen, inhoudelijke vragen, correspondentie, overeenkomsten, etc;

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Je hebt een afgeronde MBO-plus opleiding met enkele jaren werkervaring of een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur op gebied van Vastgoedbeheer, Recht, Ruimtelijke Ordening of je hebt aantoonbaar gelijksoortige werkervaring opgedaan;
  • Je hebt ervaring op het gebied van privaatrecht of (grotere) infrastructurele projecten;
  • Je plant en organiseert zelfstandig en op eigen initiatief het eigen werk op effectieve wijze, mede in afstemming met anderen;
  • Je clustert en prioriteert zelfstandig de eigen werkzaamheden met het oog op het efficiënt bereiken van de afgesproken doelstellingen en die van de projectorganisatie;
  • Je bent innovatief en werkt graag aan (proces) verbeteringen, doet op eigen initiatief voorstellen en onderneemt actie om de kwaliteit van producten en diensten te verhogen;
  • Je bent een team speler, communicatief vaardig, zorgvuldig, kwaliteitsgericht en initiatiefrijk.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 29 mrt 2024    Expertise: Consultant, Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 19 mrt 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 16 apr 2024    Expertise: Consultant, Projectmanagement ondersteuner, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), MarCom adviseur, Projectmedewerker

Onze partners