Controller RA Assetmanagement #KRTZ686424

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 januari 2022
Reageren tot 1 februari 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Ridderkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO, WO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Branche Overheid, Techniek | Engineering
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Regie & Assetmanagement werkt vanuit de assetmanagement filosofie en stuurt op de prestaties van de assets en zorgt dat deze ook in de toekomst goed blijven functioneren.

De Opdrachtgever is eindverantwoordelijk voor het succes van het project, ondersteund door de seniorgebruiker en de seniorleverancier in de stuurgroep. De Opdrachtgever moet zeker stellen dat het projectresultaat wordt opgeleverd binnen de gestelde toleranties en dat het projectresultaat de voorziene baten zal realiseren. De Opdrachtgever is verantwoordelijk voor de Business Case. De werkzaamheden van de Opdrachtgever, in eerste instantie binnen het programma Wegen en speciale projecten binnen Watersystemen, zijn op hoofdlijnen:

  • Bewaken en beheersen van de voortgang van het project op tactisch niveau en het bewaken en zeker stellen van de levensvatbaarheid van het project;
  • (Mede) opstellen, bewaken en uitvoering geven aan de meerjaren investeringsopgave binnen het programma;
  • (Functionele) aansturing geven als Opdrachtgever aan Projectmanagers;
  • Toezien op de toepassing van PRINCE2 processen zoals kwaliteit-, capaciteit- en risicomanagement;
  • Informeren van het bedrijf- en programmamanagement (o.a. Assetmanager/Systems Engineer).
  • Rapporteren aan directie en bestuur over de voortgang van het project;
  • Besluitvorming over issues, afwijkingen en risico’s binnen toleranties;
  • In overleg treden met directie en bestuur indien de toleranties worden overschreden;
  • Optreden als aanspreekpunt voor (ook bij escalatie) en informeren van (projectgebonden) stakeholders op hoofdlijnen over diverse aspecten van de projectvoorbereiding en -uitvoering.

Je legt in deze functie verantwoording af aan de Teamleider Regie. Om deze functie succesvol in te vullen heb je eerdere ervaring opgedaan in de rol van Opdrachtgever en heb je aantoonbaar kennis van en ervaring met assetmanagement, het liefst in de waterwereld.

Extra info:

Overige gegevens
Het aantal te werken uren is 16-24 uur/week

De einddatum van de termijn van inhuur is 31 december 2022, met de mogelijkheid tot verlenging tot maximaal twee keer (voor bepaalde tijd) en een maximale inhuurtermijn van 24 maanden inclusief de initiële inhuurperiode.

De standplaats is Ridderkerk. In verband met de huidige covid beperkingen werken we vooralsnog voornamelijk thuis tenzij, waardoor een groot beroep op de zelfstandigheid wordt gedaan. Het ligt in de lijn der verwachting dat op termijn de werkzaamheden (voor een groot deel) vanuit het hoofdkantoor worden verricht.

Voor ZZP’ers geldt: Middelen zoals telefoon, Auto, PDA, laptop of tablet, veiligheidsschoenen klasse S3, helm en werkjas worden niet verstrekt. Deze dienen zelf aangeschaft te worden.
Uurtarief is incl reis- en verblijfkosten (woon-werkverkeer)

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners